Katastrof…

Ja så sammanfattar jag veckan som gått när det gäller kaloriintag och mat.
Jag tänker inte ens väga mig utan sätter vikten som oförändrad.
Jag har varit trött och irriterad och då äter jag godis, chips och en massa annat onyttigt speciellt på kvällarna.
Träningen har gått desto bättre, tre löpturer som planerat och som jag berättade i förra inlägget även ett oplanerat fall som resulterade i blodvite och nu diverse färgskiftningar på knä och hand. Som tur är har det inte hindrat mig från att springa.
Nu går jag in i vecka tre på mitt löpprogram, det känns ok än sålänge men tittar jag fram mot vecka 4-5 så blir det både längre turer och jobbigare.
Målet nu blir att ta nya tag speciellt med maten.

/ E

20130310-195007.jpg

Om emmelethin

Kvinna mitt i livet, livsnjutare, mormor och farmor, hund och kattägare, modeintresserad, mellanchef. Intresserad av mode, musik, träning i lagom dos, hälsa, resa, skidåkning och allt som gör livet njutbart.
Detta inlägg publicerades i Allmänt och märktes , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Katastrof…

  1. henriettaroslund skriver:

    Strunt i vikten denna veckan och gläds åt dina löppass! Koncentrera dig på dem framöver så kommer kosten per automatik. Sen om du någon gång vill unna dig något sött så gör det och njut!
    Lycka till! Kram

    • emmelethin skriver:

      Tack vännen! Ja jag ska tänka så, men det är så lätt att bli irriterad på sig själv.
      Ha en fin vecka, ser att ni har vår där nere, oj vad jag längtar nu. Idag har det blåst full storm och med ngr minusgrader till det så är det ganska kallt!
      Kram 💜

Lämna en kommentar